Bezoek, ziek zijn en company’s garden deel 1 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Irene Groot Nibbelink - WaarBenJij.nu Bezoek, ziek zijn en company’s garden deel 1 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Irene Groot Nibbelink - WaarBenJij.nu

Bezoek, ziek zijn en company’s garden deel 1

Door: Irene Groot Nibbelink

Blijf op de hoogte en volg Irene

25 Oktober 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Jemig, we zijn hier al meer dan een maand! De tijd gaat echt heel erg snel hier (en ja, ik besef me hoe vaak ik dat zeg). Het word weer een lekker lange blog dus pak je kopje thee (of, als je hier bent, iets ijskouds) erbij!


Het lijkt misschien alsof deze blog heeeel erg laat is, en ja, dat is hij ook. Maar dat is gedeeltelijk ook de schuld van de wifi die er gisteravond uitvloog en nog niet gefikst is.

Dinsdag was Helen – onze landencoördinator - hier op bezoek. Samen met nog twee anderen van Windesheim en haar man kwamen zij hier bij onze projecten kijken.

Over onze projecten gesproken (geschreven?), ik moet jullie nog vertellen wat mijn project hier inhoud! Ik doe met de literacy klas en hier gaat mijn project ook over. De meiden die hier voor ons waren hebben een curriculum hiervoor opgezet aangezien dit er nog niet was. Dit curriculum is dit jaar voor het eerst geïntroduceerd en word nu nog niet altijd gebruikt. Iets dat er nog in mist is differentiatie (het moeilijker/makkelijker maken van een opdracht, aangepast op het niveau van het kind). Dit wil ik er aan gaan toevoegen, samen met meer activiteiten die verschillend zijn en gelijk gedaan kunnen worden. Iets anders dat ik ook ga proberen is om het curriculum wat minder strikt te maken.

Nu hebben jullie (hopelijk) een beetje een idee wat ik hier in Zuid-Afrika doe als het geen weekend is ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Ik ben Irene Groot Nibbelink, 3e jaars student PABO. Ik studeer aan Windesheim flevoland en ga voor mijn minor voor vier maanden naar Kaapstad, Zuid-Afrika.

Actief sinds 19 Sept. 2018
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 6760

Voorgaande reizen:

20 September 2018 - 18 Januari 2019

Minor ISD Zuid-Afrika

Landen bezocht: