Last minute stress - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Irene Groot Nibbelink - WaarBenJij.nu Last minute stress - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Irene Groot Nibbelink - WaarBenJij.nu

Last minute stress

Door: Irene Groot Nibbelink

Blijf op de hoogte en volg Irene

20 September 2018 | Nederland, Nederland

Eindelijk is het dan 20 september, de dag waar ik al zo lang naar uitkijk. Vandaag ga ik naar Zuid-Afrika! Alles lag klaar, kleren uitgezocht, handbagage klaar, alles geregeld.
De koffer lag nog wel open, maar die kon vast nog wel dicht. Snel de laatste dingen erin gegooid, nog een uurtje voor ik weg moest. Dus nu nog even snel de koffer dicht ritsen, lunchen en gaan, toch? Niet dus. De koffer kon niet dicht. Met geen mogelijkheid. (Ik was er al bang voor dat hij te klein zou zijn. Had al gezegd dat we eigenlijk een grotere moesten kopen, maar volgens het ouderlijk front was dat niet nodig. "Dat past wel, joh".)

En toen? Mama is vlug naar het dorp gereden om een nieuwe te kopen (daar hadden ze sinds vandaag een aanbieding op de koffers, komt toch een soort van goed uit!). Dus een half uurtje voor vertrek heb ik supersnel alles van de ene koffer in de andere gegooid. Als ik morgen aankom en ik doe hem open valt waarschijnlijk de helft eruit. Maar goed, het is gelukt!

Kyra (onze lieve, halfblinde, stront eigenwijze Duitse Staander) nog een hele dikke knuffel gegeven en toen de auto in. En nu op weg!

  • 20 September 2018 - 09:34

    Castiel :

    Why did you have to leave us God?

  • 20 September 2018 - 10:56

    Marlies :

    Jij bent door.de douane en wij zijn op de terugweg. Gelukkig had papa snotlappen bij. Wat een leuke groep heb je! Goede reis en veel plezier lieverd! XxxxxL

  • 20 September 2018 - 13:35

    Marjan:

    Nou Irene, ik zie uit naar je verhalen over al die vast heel bijzondere ervaringen! Je komt heel veel rijker terug en die ervaringen neemt niemand je meer af! Geniet er van!

  • 21 September 2018 - 07:35

    Anneke V.d.Weijgaert:

    lieve Irene . je bent geland . Jouw Moeder zit hier aan de koffie , Wens jouw een leuke reis toe .knuffel van haar en mij .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Ik ben Irene Groot Nibbelink, 3e jaars student PABO. Ik studeer aan Windesheim flevoland en ga voor mijn minor voor vier maanden naar Kaapstad, Zuid-Afrika.

Actief sinds 19 Sept. 2018
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 6758

Voorgaande reizen:

20 September 2018 - 18 Januari 2019

Minor ISD Zuid-Afrika

Landen bezocht: